.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادباش ستاد سفر نوشهر براي تعطيلات

محمد علی قمی او یلی طی گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز نوشهر در حاشیه راهپیمائی روز جهانی قدس با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس ادامه داد : بینش بالای سیاسی امام راحل (ره) باعث جاودانگی روز قدس و توجه جهانیان به مسئله فلسطین شده است.

وی بیداری اسلامی در خاورمیانه را نشات گرفته از تفکرات ناب امام خمینی (ره) برشمرد و اذعان کرد: بیداری اسلامی در خاورمیانه و دومینوی سقوط حاکمان فاسد لیبی - یمن - تونس و مصر وحشت به جان استکبار و حامیان غربی آنان انداخت از این رو صدای ناقوس مرگ رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل نیز شنیده می شود .

فرماندار نوشهر گفت : امروز ملت های مسلمان و آزادی خواه به شعور و درک بالای سیاسی رسیدندآنان به این نتیجه رسیدند که حاکمانی که از سوی غرب و استکبار همه جوره حمایت می شوندباید کنار بروند که این امر فقط با متحد شدن مسلمانان محقق می شود .


قمی دخالت ها و حمایت های آشکار اطلاعاتی - تسلیحاتی و مالی کشورهای ترکیه - اردن - قطر - عربستان و دولت های غربی به معارضین در سوریه را عامل متشنج شدن بحران داخلی این کشور و منطقه خاورمیانه دانست و بر تقویت دستگاه دیپلماسی کشور تاکید کرد.


وی از سوریه به عنوان بازوی نظام و انقلاب در جبهه مقاومت اسلامی و جبهه مقابله با اسرائیل غاصب یاد کرد و افزود :معارضین سوریه و کشورهای حامی آنان در باتلاق سختی گرفتار شده اند که نمی توانند خود را نجات دهند.

فرماندار نوشهر برگزاری اجلاس کشورهای غیر متعهد در ایران را نشانه اقتدار و عزت کشورمان بر شمرد و تاکید کرد : علی رغم کارشکنی های آمریکا و برخی از حامیان غربی اش کشورمان با بهره گیری بسیج تمام امکانات انسانی - امنیتی و لجستیکی آماده برگزاری این اجلاس مهم بین المللی در تهران است .

قمی همچنین با اشاره به تعطیلات عید فطر و تعطیلی چند روزه تهران به خاطر برگزاری اجلاس کشور های جنبش عدم تعهد از آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفر شهرستان از نظر گردشگری و انتظامی و امنیتی برای مردم در روزهای یاد شده خبر داد و گفت : به طور ۱۰۰ درصد آماده استقبال از هموطنان و گردشگران خارجی به شهرستان نوشهر هستیم .

فرماندار نوشهر همچنین یاد آوری کرد دیدار چهره به چهره مردمی با استاندار مازندران و معاونین ستادی و مدیران کل دستگاهها و یکی از شخصیت های کشوری روز جمعه دهم شهریور ماه آینده در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.977 seconds.